Hur många av er använder rakhyvel? Och hur många av er byter (dyra) blad ofta?

Rakning är inte endast en manlig grej – hur många av er har stått i badrummet, full med raklödder i ansiktet och skurit sig pga av ett ovasst rakblad (som blivit ovasst av en flickväns/frus användande)?

Här kommer en innovation som både utvecklar och kostnadseffektiviserar, och kanske förhindrar ett och annat skärsår i ansiktet, i detta segment. Läs mer om rakbladssliparen RazorPit här.

Author

claes

Comments

  1. Palle    

    Detta var baske mig verkligen en innovation. Ända sedan jag fört började raka mig som ung grabb har jag haft en teknisk nyfikenhet på tekniker för rakhyvlar och apparater. Ett system som kan skärpa gamla blad har jag dock inte sett än. Smart! Dessutom kanske det kan slå en kil in i en kanske lite väl monolitisk marknadsdominans som vissa aktörer har idag. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *