“Året är 2011 och jag sitter här tryggt och säkert i lilla Sverige och läser i tidningarna om hur vi skall förbättra våra skolor och säkerställa Svea rikes framtid. Jag funderar en stund på det hela och tänker vidare.

Så börjar Johan Ronnestam sin artikel på sin blogg, och som vanligtvis endast skrivs på engelska. Här har han gjort ett undantag. Läs och begrunda.

Author

claes

Comments

  1. Johan Ronnestam    

    Stort tack för spridning! ‘Keep on pushin!’

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *